pondělí 4. července 2016

Kaktus, minivýlet a levandulové paličky

 
 
 
 

 Nejstarší velikonční kaktus si dal říct a konečně kvete. Dokonce letos už podruhé. Na botníku na schodišti se mu líbí. Oproti loňsku zmohutněl a má svěží zelenou barvu. Kvítka se na noc zavírají a pak během dopoledne otevírají.
 
 
 
 
 

Vyjeli jsme si (v rámci možností a po dobu povoleného času) do Města. M. si zašel na zmrzlinu, já obhlédnout vlnu a koupit stužku na levandulové paličkování. Pak jsem nakoukli do Podzámky. Během prázdnin je tu živo. Kromě lidiček tu pobíhají i králíčci a holubi. Pávy jsme neviděly. Ještě zaběhnout do knihkupectví pro objednanou knížku... Objevili jsme tam třetí díl Kočky a Pletení na háčku. Pro mě by vůbec nebyl problém vybrat i něco jiného a utratit tam majlant. Knížky kupuju raději než oblečení.

 

Po příjezdu jsem se pustila do pletení paliček z levandule. V šatníku mi přijdou praktičtější látkové pytlíčky, které se mohou podle libosti promnout v ruce. S paličkami se musí zacházet opatrněji. Ale rozhodně si vyrobím pár do zásoby jako dárek. Vypadají moc hezky.

 

A ještě pár minut s Pípem 2. No nevím, nevím, nějak se mi nepozdává...

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *