sobota 9. července 2016

Pod Švestkou

 
 
 
 

Dopolední kofíčko.
Zdálo se, jak je vedro, ale kopýtka v krátkých šortkách jsem měla dobře prokřehlá. Ale nechtělo se mi jít převlíkat. Nechtělo se mi přerušit ty pomíjivé chvíle pod modrým blankytem.
*
Pustila jsem se do Baktusu. Jé, jak já se těšila. Ještě ráno rychle dodělat podšálníčky pod m. a pak hurá pro klubko z rozháčkovanýma pěti řadama... To blaho! Sem tam párnu, ale jinak - JEDU!
*
Pak taky Ptolemaiova brána. Odtrhnout se je tak těžké...
*
Obludka mě střežila celou dobu. No dobře, celou úplně ne. Musel přeci zjistit, co se v mezičase děje na dvoře. A já v mezičase vytáhla sušenky. Cha! V neslyšném otvírání igelitového pytlíku začínám být machr. Všechny čtyři byly moje! Chachá!

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *