čtvrtek 7. července 2016

Ráno v záhumení

 
 

Dnešek začal parádně. S ranní jógou, zeleným koktejlem a vyjížďkou na červeném oři. Ráno bylo poměrně chladné a větrné, jen louky byly vyhřáté od letního slunka. V přehradě už byli i kapříci vzhůru. A že jich tam bylo. Asi pozůstatky po nedávných rybářských závodech. Jinak je tam vidět není.

 
 

U Ořešáku je postavená provizorní ohrada a v ní nádherný černý hřebec. Škoda že byl přivázaný ke stromu, jinak bych si ho ráda pohladila. Očividně toužil po společnosti, točil se na krátkém laně sem a tam...

 

Na Hastrmanově louce jsem se ohřála. Slunko tu už docela peklo. Společnost mi dělal jen motýl poletující z jedné kytky na druhou. Jinak nikde nikdo.

 
 

Trošku jsem si rozšířila obzory v botanice. Kromě čekanky poznám i vikev ptačí a řepík královský. A toho kostivalu všude kolem...

 

Po návratu jsem ještě vzala Obludku na Dračí louku. Je celá v květu! A vedle voní dozrávající obilí. Okoukla jsem místečko pod Jabloní - je to dobrý - posečeno - může se vyrazit háčkovat! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *