pátek 1. července 2016

Z výrobny

 

Domácí výrobna mě moc baví. Hlavně její poslední fáze, kdy ji zkouším na vlastní kůži. Koupelovou sůl míchám hlavně jako dárek, páč sama se do vany nenakládám. Nedělá mi to dobře.

 
 

S mazáním už zkušenost mám. S tímhle krémikem s mandlovým olejem jsem naprosto spokojená. Nejlépe je, když se s ním namažu před spaním. Ruce mi pak voní levandulí a s usnutím fakt není problém. Jeho výroba je lehučká. Smíchá se 50 g bambuckého másla, 25 g mandlového oleje a 25 g olivového oleje. Přidá se 10 kapek esenciálního oleje z levandule a je hotovo.

 

Toto mazání jsem vyráběla poprvé. Recepturu jsem našla u Věry (TADY). Olivový olej jsem nahradila domácím levandulovým olejem. Díky včelímu vosku voní trošku jinak než ten mandlový. Ale rozhodně příjemně. Navíc je i tužší.

 

A konečně dozrálo marocké mýdlo. S domácím měsíčkovým olejem a marockým jílem. Pracovní název karobové. Nevím proč, ale pořád mi naskakuje karobové mýdlo. Je bez vůně, pro sebe si mýdla míchám bez esencí. Má úžasnou barvu a po vyzkoušení jsem z něj ještě víc nadšená. Je totiž jemnější i při používání v porovnání s ostatními mýdly. Takže paráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *