úterý 9. května 2017

Koutky nahoru

 

Úterní odpoledne jsou většinou "zabitá" v práci. Občas se však zadaří a můžu ho strávit daleko lepším způsobem... ♥

 
 

 Raduju se z maličkostí...
Třeba z toho, že konečně zvládnu vypít kávu, aniž bych si do ní musela přidávat mléko a cukr. Co se mi dostal do ruky přepis přednášky doktora Waltera Veitha (TADY), snažím se omezit mléko co nejvíce. Myslela jsem si, že se to dá obejít mlékem bez laktózy, ale i to není bezproblémové. Vím, že to bez mléka jde, měla jsem ho přes půl roku zakázané.
Další věc, která mi zvedne koutky nahoru, jsou společné chvilky s L. Miluju náš čtenářský koutek. Sedíme vedle sebe v křeslech, přetahujeme se o podnožku a zobeme nějaké dobroty...
Tolik lidí v mém okolí se v partnerském životě nemůže vystát. 
Vrtím nad tím jen hlavou a děkuju za to, že mám tak skvělého muže vedle sebe.
Partnerství nebo manželství není jen o jednom člověku. Vždycky je to o dvou. Jsem přesvědčená o tom, že když si alespoň jeden uvědomuje sílu lásky a chová se podle toho, zákonnitě se to musí přenést i na partnera a ten to vrací zpátky.

 
 

Vrátila jsem se po čase k háčkování. Ta pohoda, když háček spřádá očka. Mé zelené bačkorky dosloužily, a tak jsem si uháčkovala nové. Ze zbylých klubíček z mé velké krabice. Návod mi připadal složitý, ale je to jednoduché. Oproti zeleným bačkorkám jsou z krátkých sloupků, takže jsou pevnější a určitě se tak nevytáhnou jako zelené.
Začíná se čtvercem, poté se udělají boky, špička a nakonce pata. Poprvé jsem si tak mohla vyzkoušet, když se háčkuje z více dílů, které se buď sešijí nebo sháčkují. Proužky jsem nedělala, nebaví mě zapošívat. A tyhle bačkorky by se mi moc líbily i v jednobarevné variantě.

4 komentáře:

  1. Milá Jitko, informace o tom, že mléko není přínosem našemu zdraví, ale pouze mlékárenskému průmyslu již vím několik let. Za Tvůj odkaz ale děkuji, ráda se na přednášku podívám. Jistě se dozvím další zajímavá fakta.
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě mléko nejvíc chybí právě v kávě. Miluju kapučíno. Ale s rostlinnými mléky to není ono. Tak se učím pít bez mléka a v kavárně si dám to kapučína se sojovým mlékem, když ho budou mít v nabídce. :o)

      Vymazat
  2. Taky nepiju mléko, výjimečně čerstvé přímo z farmy nebo kozí sýr si občas dopřeju nastrouhaný do salátu. Neodmítám pohoštění na návštěvách, ale doma mléčné výrobky omezujeme.
    Láska je mocná čarodějka a je ještě krásnější, když si to uvědomují oba dva, ale nakažlivost je rychlá a snadná. Přeji vám mnoho krásných společně strávených chvil. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než jsem musela mléko vysadit, taky jsem si oblíbila kozí sýr. Má velice zvláštní chuť, která mě dostala. Teď si spíš občas dám obyčejné máslo - s žitným chlebem je to prostě lahoda.
      J.

      Vymazat

* Díky za Vaši milou návštěvu na mém blogu. *